what would you say if i walked up to you

Ny skol vecka. Igår hade vi en lång sovmorgon och började halv tre med spanska, varför utnyttja så lång sovmorgon? Mötte upp louise runt halv elva och vi tog oss en fika och fixade med redovisningen så den är klar. Hoppade sedan på bussen mot fia där vi gjorde amerikanskapannkakor med henne och elin, mys! Vi tog oss till wuc för iv val.
Hade favorit ämnet idag, idrott då det var dags för spinning. Hur kul som helst men super jobbigt tog mig en långpromenad hem och nu sitter jag och gör en power point till våran redovisning och tsunamin imorgon.
Ska göra klart den och sen sätta igång lite med spanskan.
Klockan åtta ska jag vara klar och sitta i soffan framför idol hihi.

 




sjukt att några man inte vet vilka de är kan förstöra min dag genom att klanka ner på min längd, som om jag inte mådde dåligt över det innan


Kommentarer
Postat av: linnea

girl you're amazing just the way you are! <3

2011-09-23 @ 00:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0