still wearing the smile you gave me


Sitter och kolla maskeradkläder tills på fredag, varför är vi alltid ute i sista sekund?! Ska bli så roligt att träffa alla på fredag iih.
Helgen har varit mysig, i fredags hade jag och sanna en riktigt mys middag följt av idol och gott och soffhäng. UNDERBART.
Resten av natten spenderade jag med min syster som kom hem runt tre, vi sov i hennes säng och snackade om livet tills det var dags att slockna.
Igår på kvällskvisten tog jag mig till lovisa, vi fick skjuts till konsum där vi handlade massa gott, sen kom agnes och vi körde på en riktigt mys, tjockis kväll.

Idag har jag pluggat och första futsal träningen har gjorts, riktigt kul att lira och träffa alla i laget hih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0