never mind i'll find someone like you


Blev väckt med skön sång av min fina familj på morgonen, fick paket i dom var det ett par för snygga skor, beyonce's parfym, två tröjor, pengar och ett par örhängen.



LOVE



Skoldagen var lång, men brudarna är bra så det rulla på! Efter skolan fick jag träffa sanna, hon är så bra ih.
När jag kom hem väntades kyckling, potatisgratäng och mangoraja(stavning?) sås, riktigt gott var det.
Sen kom amanda hit för lite fika och jag fick en gullig present av henne hihi. Sedan blev det mys framför tvn med tänd brasa och tända ljus med massvis med snack. Tjejen är bra hon.

Min dag har varit super bra och börjar lika bra imorgon med en sovmorgon på det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0