Tears does not mean you are weak, it means that you have been strong for to long

Längesen jag skrev. Livet rullar på som vanligt.
Äntligen helg, vi har gått i skolan en vecka efter praktiken kändes riktigt jobbigt att komma tillbaka efter två bra veckor på strandbergs med underbaraelin. elin o fia gjorde min dag i torsdags underbara flickor

Lång skoldag igår slutade tre, på en fredag. Jag hade inga planer för fredagen. Åkte buss hem med bästavän som är sjuk. Jag gick direkt till träningen med kidsen, när den var slut hade jag fått sms utav amanda där jag blev bjuden på idol och glögg mys med henne och victoria. så drog hem käkade och fixade lite sen tog jag mig ner till familjen granell där det bjöds på en urmysig kväll med mina favorit tjejer. Kom hem runt halv tolv gjorde mig själv lite fruktsallad drog på en film och somnade sedan.
Imorse när jag vaknade var hostan värre och riktigt förkyld. Så idag har jag inte orkat gjort nånting, städat mitt rum tills första advent imorogn med lite julpynt och fick även ett ryck och möblerade om lite igen haha, så nu är jag nöjd!
Nu ska jag hoppa in i duschen dra på mig mysoutfit och bara ha en mystjockis kväll. ha en bra lördag puss
vill tillbaka till favoritstället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0