fade into darkness


Det är lov, höstlov. Mitt lov började hur grymt som helst, maskeradfesten blev lika lyckad som vi hoppats på!
Så himla roligt att träffa alla också. Resten av dagarna har ja träffat några saknade vänner, vart på bio, i tisdags var vi iväg till stockholm, globen för rihanna! Det var så jävla grymt hon är så sjukt cool och snygg! Med ett leende på läpparna på oss där bak rullade bilen hem.
Igår följde jag med sanna till stan för att göra lite ärenden, vi hann även med en gofika innan vi drog oss hemåt runt sex. Väl hemma var det en chill kväll, jag tog mig en löptur och umgicks med hela familjen vilket var längesen, mysigt.

Nu ska jag göra mig iordning sen kila över till amanda, där jag blir bjuden på mat, halv två skulle det vara klart. Vilket lyx!
Ikväll ska jag till matilda för myskväll med the gang. Kanon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0